– „Chcesz, by kobiety miały prawo do legalnej i bezpiecznej aborcji? Nie kupuj „Cisowianki”! Podaj dalej i powiadom swoich znajomych” – napisała Partia Razem na Facebooku.
Chcesz złagodzenia ustawy antyaborcyjnej? Nie kupuj #Cisowianka! #czarnyprotest #zdalaodszpitala https://t.co/vtwfrIQSr1 pic.twitter.com/1qvKjyA4bk
— Razem (@partiarazem) June 22, 2017
Coś w tym jest, bo środowisko prawicowe od kilku dni manifestuje w mediach społecznościowych, że pije właśnie „Cisowiankę”. Okazuje się, że wiceprezes spółki produkującej tę wodę aktywnie wspiera ruch pro life i sprzeciwia się aborcji. Najwyraźniej w reakcji na apel Partii Razem marszałek Senatu Stanisław Karczewski wrzucił na Twittera zdjęcie wody ministerialnej. – „W upalną niedzielę polecam jedzenie owoców i picie dużej ilości płynów” – napisał Karczewski i zamieścił zdjęcie owoców oraz butelki wody Cisowianka. Internauci oburzają się, że polityk nie powinien reklamować produktów prywatnego przedsiębiorcy i pytają :„Ile pan marszałek zainkasował od producenta za reklamowanie wody?”.
W upalną niedzielę polecam jedzenie owoców i picie dużej ilości płynów. pic.twitter.com/5CfUfvXFyW
— Stanisław Karczewski (@StKarczewski) June 25, 2017
Działacze Partii Razem, apelując o bojkot „Cisowianki”, informują: – „Paweł Witaszek jest wiceprezesem spółki Nałęczów Zdrój, producenta wody mineralnej „Cisowianka”. Jest także prezesem Fundacji Rodziny Witaszków. Fundacja ta wspierała finansowo działalność znanej antyaborcyjnej organizacji. Jej działacze często prezentują przed szpitalami i przy ruchliwych ulicach w centrach miast kłamliwe, drastyczne plakaty”.
Spółka Nałęczów Zdrój, odżegnując się od sprawy, odpowiedziała, że jest neutralna światopoglądowo. – „Dodatkowo firma nigdy nie ingerowała i nie będzie ingerować w prywatne poglądy zarówno członków Zarządu, jak i swoich pracowników, szanując prawo każdego człowieka do własnych przekonań. Uprzejmie prosimy o uszanowanie tego stanowiska”.
(Źródło: wp.pl)
Ta woda smierdzi…… PASKUDNA ZMIANA !!! Nie pojechałam do Opola , teraz nie będę pila tej wody…..Pan Biedron daje przykład jak się OSZCZEDZA pieniądze !!!
To widocznie oni znają przyszłość lub przynajmniej wpisy jeszcze nieopublikowane skoro wpis Karczewskiego pojawił się na twitterze dzisiaj rano 🙂
Teraz to i komisja byle-Jakiego reklamuje Cisowiankę serwowaną na stołach „komisji”
Ależ my szanujemy stanowisko Cisowianki. I w zgodzie z naszymi przekonaniami nie zamierzamy pic Cisowianki. Prosimy firmę o nieingerowanie w nasze prywatne poglądy.