Sąd Okręgowy: Tvp.info ma usunąć artykuły o Niedźwieckim

Sąd Okręgowy: Tvp.info ma usunąć artykuły o Niedźwieckim

Decyzją Sądu Okręgowego w Warszawie serwis Tvp.info został zobligowany do usunięcia serii artykułów na temat Marka Niedźwieckiego. „Zdaniem jego pełnomocnika zarzucały one Niedźwieckiemu „manipulacje przy wynikach Listy, a także przyjmowanie korzyści w przeszłości” – czytamy na press.pl.

 

Reprezentujący dziennikarza mec. Maciej Ślusarek: „Sąd uwzględnił mój wniosek o zabezpieczenie i nakazał usunięcie spornych materiałów już teraz, co oznacza, że roszczenie jest wstępnie uznane za uzasadnione”. Przypomnijmy, że słynny „Niedźwiedź” został oskarżony o manipulowanie głosami słuchaczy w trakcie notowania „Listy Przebojów Trójki” w dniu 15 maja br.

W związku z powyższym dziennikarz domagał się oficjalnych przeprosin oraz przekazania 10 tys. zł rzecz Fundacji Lekarze Lekarzom. 10 czerwca prawnik Niedźwieckiego złożył pozew przeciwko Polskiemu Radiu a także jego władzom oraz TVP.

 

Ta ostatnia opublikowała sześć artykułów na swoich stronach internetowych, o których to artykułach Ślusarek mówi: „Materiały nie dość, że zawierają nieprawdziwe i szkalujące informacje, to jeszcze były tworzone bez zadania panu Markowi Niedźwieckiemu nawet jednego pytania w celu potwierdzenia”.

Zostań patronem KODUJ24.PL

 

Jak w dalszym ciągu czytamy na press.pl: „W serwisie znajduje się kilka artykułów opublikowanych w maju, w których pojawia się nazwisko Niedźwieckiego. Nie ma w nich jednak aluzji do przyjmowania przez niego korzyści w przeszłości ani zarzutów manipulacji. „Okazało się, że doszło do nieprawidłowości w zliczaniu głosów” – pada w jednym z nich”.

Oczywiście to jeszcze nie finał sprawy.

/as/

Źródło:press.pl

 

  •  
  •  
  •  
Wesprzyj wolne media

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o